hero-bg

MAX Badkamers

Toen MAX Badkamers bij ons aanklopte, was één ding glashelder: de potentie om te groeien was eindeloos. De website was verouderd, de leadgeneratie liep niet lekker en de marketingflows hadden een oppepper nodig. En waar een wil is, is een weg. Gelukkig was die wil er, dus we konden meteen doorpakken!

DevelopmentMarketing
1
nieuwe website
155
geschreven pagina's
10 keer
zoveel leads in een jaar

Comfort, veiligheid, kwaliteit en service. Dat zijn de kernwaarden die MAX Badkamers groot maken. MAX Badkamers richt zich op (deel)renovaties van badkamers, zodat klanten langer, comfortabeler en veiliger thuis kunnen blijven wonen. Denk aan inloopdouches, instapbaden en douche wc’s – allemaal gericht op het bieden van kwaliteit en comfort. MAX Badkamers zorgt ervoor dat klanten niet alleen een badkamer krijgen, maar een plek van rust en vertrouwen.

Stap 1: Een goede website ontwikkelen met goede content

De oude website van MAX Badkamers voldeed niet meer en was verouderd. Navigatie? Lastig. Waar moet je klikken als je je weg zoekt? Onduidelijk. Tijd voor verandering! We gingen samen met MAX Badkamers om tafel. Wat zijn de doelen? Wat moet de bezoeker kunnen doen? We combineerden hun wensen met onze expertise en maakten een concreet plan. De focus? Snel en simpel een brochure aanvragen of een thuisadviesgesprek inplannen.

Onze designer maakte een frisse, gebruiksvriendelijke website die precies paste bij de uitstraling van MAX Badkamers. We zorgden voor het juiste kleurgebruik, de perfecte contrastverhouding en minimaliseerden afleidingen. Hoe? Door knoppen op de juiste plekken te zetten, pagina’s logisch aan te linken en alles te stroomlijnen. De developers gingen aan de slag, terwijl onze SEO-specialist alvast de zoekwoorden analyseerde en de contentmarketeers SEO-proof teksten schreven.

Toen de testversie van de website klaar was, ‘publiceerden’ de contentmarketeers hun content op deze testwebsite. Het voordeel: we kwamen er direct achter welke onderdelen we nog misten en wat nog gefinetuned moest worden. De website werd dus heel efficiënt getest. Ook testten we de website met de bezoekersbril op. Daardoor was de website tiptop in orde toen hij live kwam.

Stap 2: De website aan de man brengen

De website was live en de eerste leads druppelden binnen, maar dat was nog maar het begin. Onze performance marketeers schakelden over naar de turbo. Campagnes op social media, Google en Bing werden opgezet – zowel lokaal als landelijk. Met out-of-the-box strategieën wisten we een schaalbare & rendabele campagnestructuur neer te zetten.

De resultaten? We lieten alle KPI's flink stijgen. Met een gedegen aanpak en onze eigen 360-graden-tracking-strategie wisten we precies vanuit welke marketinginspanningen het meeste rendement kwam. Dus: meer websitebezoekers, een hoger conversiepercentage en daardoor ook veel meer leads en omzet. Nog steeds trouwens. We blijven de juiste knoppen draaien om met de doelgroep in contact te blijven, zodat MAX Badkamers nóg meer mensen kan helpen.

Ook op social media bouwden we aan vertrouwen. Dat doen we trouwens óók nog steeds. Via Facebook en Instagram laten we echte badkamers, klantverhalen en tips zien. Ook alle e-mails kregen een opfrisbeurt: betere flows, meer waarde, hogere conversie.

We startten met affiliate marketing om nog meer mensen in de juiste doelgroep te bereiken via samenwerkingen met betrouwbare partners. Met succes!

Het resultaat: 10 keer zoveel leads in een jaar tijd

We zeggen het niet voor niets: “Gedreven door data zorgen wij voor ongekende online groei.” En het resultaat sprak voor zich. Binnen één jaar groeide het aantal leads met een factor 10. Ja, je leest het goed: 10 keer zoveel leads! Een mooie bevestiging van onze succesvolle samenwerking.

En nu?

Ondanks het grote succes, is de samenwerking nog lang niet klaar. Want we blijven innoveren. En verbeteren. Samen vliegen we voorbij het voorspelbare.

Op de planning? De huidige flow verder optimaliseren, klanttestimonials opnemen en nog veel meer. To be continued

Background
Waar kunnen we je mee helpen?